خرید مستقیم زعفران

روش صادرات و فروش زعفران

یکی از عوامل موثر در بهبود روش صادرات و فروش زعفران، ارتباط مستقیم سلیقه مشتری با سود صادرات است. زعفران به عنوان یک ماده اولیه برای مصارف غذایی و صنعتی در جهان بیشترین کاربرد را دارد. به همین دلیل در مسیر روش صادرات و فروش زعفران باید تمام قواعد تجارت رعایت شود. حتی در مواقعی صادرات زعفران بدون کارت بازرگانی امکان پذیر است. در ادامه به جزئیات بیشتر خواهیم پرداخت.

فروش زعفران در بازارهای جهانی

زعفران در دنیا متقاضیان بسیاری دارد. اما چگونه در بازارهای جهانی زعفران بفروشیم ؟ را ورود به بازارهای جهانی مستلزم رعایت برخی قوانین است. صادرات زعفران به هر کشور دارای شرایط خاص همان کشور است. اما برخی از نکات در بین همه کشورها مشترک است. رعایت تمامی نکات در صادرات زعفران به هر کشور می تواند مسبب توسعه فعالیت در آن کشور شود. صادرات زعفران همچنان به دلیل عوارض بالای صادرات چمدانی انجام می شود.

شرکت الماس زعفران جهان نیز در عرصه بازاریابی جهانی و صادرات و فروش زعفران صادراتی گام های بزرگی برداشته است و ارائه کننده بهترین زعفران صادراتی در بازار بین المللی  می باشد.

بهترین روش صادرات زعفران
بهترین روش صادرات زعفران

چگونه سودمان را افزایش دهیم؟

بازاریابی صادرات زعفران خیلی مهم است. زعفران به دلیل داشتن برخی ویژگی ها نیاز به بازاریابی دقیق و علمی دارد از جمله:

  1. بدلیل فسادپذیری و از بین رفتن رنگ، طعم و عطر زعفران باید محاسبه دقیقی جهت انجام اموری نظیر بسته بندی و حمل و نقل آنها صورت گیرد.
  2. زعفران نسبت به وزن خود حجم زیادی را اشغال می کند. قسمت زیادی از آن را آب تشکیل می دهد که در هوای خشک ایران سریعاً تبخیر می گردد. بنابراین باید در فاصله کوتاهی از زمان تولید، به بازارهای مصرف برسد تا خواص و کیفیت خود را از دست ندهد.
شبکه خرید و فروش زعفران
شبکه خرید و فروش زعفران

ارتباط مستقیم سلیقه مشتری با سود صادرات

  1. برخی کشورها زعفران را به خاطر عطر و طعم آن استفاده می کنند. برای این گروه زعفران درجه ۳ و ۴ هم گزینه خوبی برای صادرات است.
  2. برخی کشورها زعفران را به خاطر رنگ دهی، استفاده می کنند. که لازم است زعفران درجه ۱ و ۲ به این کشورها صادر شود.

عوامل موثر در افزایش فروش خارجی زعفران

عمده زعفران ایران با وزن بالای ۳۰ گرم به دیگر کشورها صادر می شود. طبق آمار گمرک، زعفران ایرانی فاقد بسته بندی و در حجم های کیلویی در گونی از کشور خارج می شود و ۳۰ تا ۴۰ % آن به کشور امارات منتقل شده و ۲۰ تا ۳۰ % آن نیز وارد کشور اسپانیا می شود؛ حدود ۱۰ درصد آن نیز به کشور عراق منتقل می شود.

قیمت یک گرم زعفران در فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی مثل وال مارت و کروگر حدود ۱۸ دلار است.

فروش زعفران صادراتی
فروش زعفران صادراتی

نکات مهم در صادرات زعفران و جذب بازارهای خارجی :

  1. زعفران با کیفیت
  2. برگه تاییدیه آزمایشگاه مبنی بر کیفیت و خالص بودن زعفران
  3. علامت استاندارد و همچنین( Quality certificates ) گواهینامه های کیفیت بین المللی برای عرضه و فروش در کشورهای مختلف، خصوصا اروپا  بسیار مهم می باشد.
  4. بسته بندی های صادراتی

 صادرات زعفران حداقل از یک کیلو به بالا به صورت بسته بندی شده و یا فله ای انجام می شود.

صادرات زعفران شناسنامه دار
صادرات زعفران شناسنامه دار

صادرات زعفران بدون کارت بازرگانی

در صورت نداشتن کارت بازرگانی اگر قصد صادرات را دارید، می توانید با مشاوران و متخصصان شرکت الماس زعفران جهان در ارتباط شوید. تمام موارد ذکر شده ( امور گمرکی و ارسال زعفران) توسط شرکت الماس زعفران جهان انجام خواهد شد.

شرایط صادرات زعفران
شرایط صادرات زعفران
error: Content is protected !!